Grupa Mediacap inwestuje w spółkę Gameset i wchodzi w segment marketingu gamingowego

Gameset Sp. z o.o. to pierwsza w Polsce i najszybciej rozwijająca się agencja marketingu gamingowego - działalności reklamowej i promocyjnych dotyczącej gier komputerowych lub z wykorzystaniem gier komputerowych. Spółka zajmuje się strategią, kreacją i realizacją działań w jednym z najszybciej rosnących obszarów rynku marketingowego.

Gameset rozpoczął współpracę z grupą MEDIACAP SA kilka miesięcy temu, kiedy w ramach partnerstwa strategicznego ze spółką zależną TalentMedia, kanały influencerów związanych z Gameset współpracowały z siecią TalentMedia - zrealizowano między innymi pierwsze wspólne kampanie dla gry Fortnite z wykorzystaniem platformy TalentTube.

W ramach transakcji MEDIACAP SA, dzięki objęciu nowych udziałów za 1,8 mln PLN i umorzeniu udziałów jednego z dotychczasowych wspólników MEDIACAP SA osiągnie 27,8% kapitału w Gameset sp. z o.o. Finalizacja transakcji nastąpi po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego Spółki za rok 2018.

„Gaming to według PwC, obok wideo w internecie, najszybciej rosnący segment medialny. Dzięki inwestycji w Gameset będziemy obecni na tym rynku jako lider w Polsce, obsługując m.in. Epic Games, wydawcę topowej gry Fortnite. Wierzymy, że kombinacja silnego przywództwa założycieli spółki - Piotra Bombola i Łukasza Turkowskiego – oraz nasze doświadczenie w skalowaniu podmiotów marketingowych przełoży się na skokowy wzrost wartości tego biznesu. Branżowy inwestor w Gameset to też dobra wiadomość dla jego klientów, partnerów i uczestników rynku” – stwierdził Jacek Olechowski, prezes MEDIACAP SA.

„Bardzo się cieszymy, że udało się nam połączyć siły z tak silnym partnerem jak MEDIACAP. Razem z zarządem grupy dzielimy punkt widzenia na rynek nowoczesnego marketingu i mamy wspólną wizję rozwoju w obszarze gamingu. Środki pozyskane z inwestycji zostaną przeznaczone na zwiększanie kompetencji w obszarze produkcji video, eventowej, influencerskiej oraz ekspansji zagranicznej – w 2019 roku chcemy stać się wiodącą agencją od gamingu w regionie CEE” – dodaje Piotr Bombol, prezes Gameset.